Årsmötes Tack!

Fina medlemmar!

I kväll hade SWEA Helsingborg sitt mycket välbesökta årsmöte. Stort Tack till alla som kom och gjorde det så trevligt!

Ny styrelse valdes in, vi gick igenom året som varit. Så mycket trevligt vi gjort, vilket underbart engagemang, vilken bredd på event, tusen tack bästa medlemmar och eventansvariga för er entusiasm.

Vi avtackade tre styrelsemedlemmar, vår ordförande Kerstin Stråmark Johansen, Anki Åberg. Anki fortsätter dock sitt SWEA arbete utanför styrelsen som lunchvärdinna i Helsingborg, samt även i programgruppen ansvarig för teater och bio. Tack för det. Avtackades gjorde även WebbIT/Sociala medier ansvarig Andréa Dahlman. Tack till er!

Årsmötets medlemmar valde in ny ordförande, Karin Tettzell, ny webbIT ansvarig Annika Nordén samt två nya ledamöter: Anna Lena Best och Jessica Bladh. Varmt välkomna till styrelsen!
Som VP valdes Ulla Flink, sekreterare Anna Wohl, kassör Charlotte Nergelius, medlemsansvarig Jill Hilford samt ledamot Gunilla Carlsson.

Efterföljande gemensamma middag på Marina Plaza smakade väldigt gott, tack alla som deltog och gjorde middagen så lyckad och festlig.

Nu ser vi fram emot ett nytt SWEA Helsingborgs år tillsammans. Det skall bli så kul!

Tusen tack också till Agneta Nilsson, SWEAs fantastiska grundare!

Vill du också vara med i SWEA Helsingborg? Hör då av dig till helsingborg@swea.org

//Styrelsen SWEA Helsingborg